Over Ons
Onze Geschiedenis
Allure is opgericht door Peter Herder. Opgegroeid in het Noorden, werkte hij vervolgens jarenlang bij een van de grotere energiereuzen van ons land. Hij kreeg hierdoor steeds meer begrip van datgene waar de zakelijke markt nu écht behoefte aan had. “Je moet er voor zorgen dat jouw klanten geen cent teveel betalen. Want hoe meer kubieke meters je moet verlichten en verwarmen, hoe meer ook de kleinste verschillen tellen. Als het over meerdere panden gaat, moet je de boel overzichtelijk houden”.
Bij zijn talloze bezoeken aan en gesprekken met vastgoedeigenaren, leerde Peter Herder de essentiële tweede stap: een echt partnership is veel belangrijker dan de laagste energieprijs en de allerhoogste korting. Dag en nacht klaar staan voor je klanten, ’s avonds en in het weekend de telefoon opnemen als er een storing is, dát telt. Actief mee blijven denken, dat stelden de klanten op prijs. De echte proactiviteit, je helemaal verdiepen in het energiedomein van je klanten, dat hebben de doorsnee maatschappijen veelal niet in hun werkwijze gevat.
Het zijn net die paar stappen meer, net even die verdieping aanbrengen, waar je klanten veel aan hebben… Die allure moet je hebben als je de energiemarkt goed wilt bedienen. Daarmee was meteen de naam geboren: AllureNRG
Intussen is AllureNRG uitgegroeid tot een bijzondere onderneming in energieland. Een waakzaam en alert team werkt elke dag met dezelfde passie van het allereerste begin.
Pluspunten
van AllureNRG:
Blijft actief meedenken
gedurende contract
Aantoonbare betrokkenheid
& pro-activiteit bij de klant
geen wachttijden, prompte service
Samen met specialisten klaar voor de toekomst
Wij zullen altijd dezelfde service
blijven geven waar we onze groei
aan te danken hebben
Sponsoring
Als energieleverancier vinden wij het belangrijk om betrokken te zijn met onze omgeving en dit kan dankzij het sponsoren van mooie organisaties en initiatieven. Sinds kort steunen wij schaatsteam IKO onder het thema ‘Jouw Doel, Jouw Route, Onze Steun’.
Klantenservice
Wij zijn een service- en klantgericht organisatie waarbij je als zakelijke klant centraal staat. Niet gevonden wat je zocht? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder.
Bel ons op 085 – 90 22 950 (van 9:00 tot 17:00 uur)
Klanten Ervaring
De personen die bij AllureNRG werken zijn klantgericht, reageren snel op vragen en denken mee bij vraagstukken. Goede service en een echte aanrader.
Service
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Automatische incasso
AllureNRG
Oosterkade 7-1
9711 RS Groningen
Laat je gegevens achter en Gerrie zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen!